home sweet home - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 Juli 2007 | Australië, Melbourne

hallo mensen,
na lang nagedacht te hebben, ben ik vanochten naar het quantas kantoor gegaan en heb ik mijn vlucht naar huis geboekt!
Tweezijdig wel, onwijs zin om naar huis te gaan en iedereen weer te zien, maar reizen in toch ook wel heel tof, heb nu onwijs zin om naar japan te gaan en ben al van alles aan het plannen.
oh nog ff een url voor alle mensen die geintresseerd zijn in muziek, dit is de site van lee, m'n roommate at the moment.
www.myspace.com/leroyleemusic
wel relaxte music
gegroet mensen en tot snel!

  • 02 Juli 2007 - 07:21

    Adinda V:

    WHOOOOOOOWWWWWWW, m'n tandenborstel valt van verbazing uit m'n mond joh.....Wat maakt dat je 'ineens' naar huis gaat??! Nja, hoop het een keer van jezelf in het echie te horen! Geniet nog heeeeel erg veel van de laatste dagen/weken??!!! Dikke kuzzz

  • 02 Juli 2007 - 09:21

    Debora:

    Dat is wel erg plotseling ineens!! maar ook wel een lekker idee kan ik me voorstellen... hoe lang blijf je nog in aussieland? xdeb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 33105

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: