Nara - Reisverslag uit Nara, Japan van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Nara - Reisverslag uit Nara, Japan van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Nara

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rianne

18 Juli 2007 | Japan, Nara

Hee mensen, Gister een lange reis dag achter de rug, om 11 uur uit hakuba vertrokken naar nagano, en van daaruit met de trein naar Kyoto gereisd, helaas kan ik me niet al te veel van de reis herinneren aangezien in tijdens het lezen in slaap was gevallen. Wel wakker geworden van het: Hotto koohii Hotto kohii! (warme kofie)
Om half 7 savond eindelijk in kyoto aangekomen, en meteen zonder veel moeilijkheden in de trein naar nara gestapt, van uit daar stond in de lonely planet dat ik een bus kon nemen richting het hostel. Eenmaal uit de bus een wikeltje opgezocht met een man erin die me haarfijn kon vertellen waar het was! Gaat allemaal nog best, zo onvoorbereid!
Na de hoge landen van de japanse alpen is dit weer meer tokyo, warm ,damp, sauna!
ooh budda i have sinned!
I went to starbucks! please forgive me.
Ah tot mijn verschrikking en ook eigenlijk wel verwacht heb ik niet zo veel balans meer op mijn account!
Dat betekend dat ik nu, zoals vele andere met mij, goedkoop moet gaan leven.
Geen starbucks en geen appels meer! helaas helaas.
Voel me net zon aap, 3 bananen per dag! hahaaha
net het hostel in kyoto gebeld hopelijk hebben ze daar plek voor morgen anders moet ik heen een weer blijven reizen, is ook niet erg, kost alleen wat meer! En meer kosten betekend minder eten, aangezien dat het enigste is waar ik op kan besparen!
nou U hoort het nog!

  • 18 Juli 2007 - 08:22

    Jenneke:

    goedemorgen Rian, wat een drama kun je niet een baantje zoeken? zodat je beter kan eten? 'k vind zo zielig zo. Als globetrotter is het leven soms zwaar.
    Weet je dat je ouders en Niek deze week in nederland zijn? om in cuxhaven/duitsland te gaan kijken, 19/7 gaan ze weer terug naar schotland. groeten Jenneke

  • 18 Juli 2007 - 09:59

    Rianne:

    Valt best mee hoor!! Over een paar weken gewoon weer normaal eten dus voorlopig maar gewoon simpel leven!
    Ja weet dat ze in nl/duitsland zijn, bel ze zodra ze weer thuis zijn!
    gegroet

  • 19 Juli 2007 - 08:33

    Adinda V:

    Hey bosaap!! Hebben ze daar geen sinaasappelbomen waar je in kunt klimmen?? Of een appelboom, of gewoon zo'n wegwijzer paal....;) Kuzzz

  • 20 Juli 2007 - 07:25

    Riet:

    he Apie.
    Wat is dit nou weer?
    Geen geld voor eten meer,ik wil wel doneren als vervroegd verjaardagscadeau.
    Weer thuus na een zeer vermoeiende succesvolle trip van 5 dagen,hoor je nog wel.
    Hoop dat je nog lekker geniet van Japan.
    Wij gaan ons geestelijk voorbereiden voor New-Deer show.
    dikke kuzzen toedeloe.

    Mam en Pap en de jongens en Bute

  • 20 Juli 2007 - 08:36

    Riet:

    snap nu dat je blut bent.Apie!!
    alle dagen komen er hier kadootjes uit australie,dank je wel hoor.
    Wachten tot je thuis bent om alles te gaan nuttigen.
    dikke zoenen.
    mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 33085

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: