laatste loodjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu laatste loodjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

laatste loodjes

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 Juli 2007 | Australië, Sydney

Heeee,
wel raar hoor dat dit m'n laatste dagen in oz zijn!! beetje onwerkelijk en twijfel soms wel of ik echt wel naar huis wil!
Maar vorige week was ook wel super tof, ben ongeveer elke avond met tim en lee op stap geweest, naar gigs, openmic nights of optreden van hun. Echt super gezellig, sochtends om koffie en savonds uiteten. Een van de laaste dagen in melbourne gingen we naar de chocolade winkel!! Ze hebben daar echte chocolade melk, nou mensen die mij kennen weten dat ik niet van chocolade melk hou, maar dit was gewoon gesmolten chocola met melk, echt super lekker gewoon!!
Toen woensdag ochtend in de auto gestapt en richting canberra gereden, Gestopt voor lunch in ned kelly's last stand.
Ned kelly was een of andere vage bush walker die in opstand kwam tegen de politie, gewapend in een omgekeerde ijzeren emmer op z'n kop (hee dit doet m'n denken aan een van m'n broertjes!) vocht hij tegen de politie, totdat ze hem eindelijk neerschoten, in z'n been, en ophingen in the gaol in melbourne! Maar goed toen doorgereden naar canberra waar we rond 5 uur aankwamen, maar ze moesten pas om 8 uur spelen. Dus beetje rongehangen daar. Toen om een uur of 11 waren ze eindelijk klaar, kan nu alle liedjes meezingen omdat ik ze zo vaak al gehoord heb, wel grappig!
Om 2 uur eindlijk in sydney aangekomen, hostel is van de zelfde manager als the one in melbourne dus wel handig. Wel gezellig hostel, leuke buurt ook, Glebe, kijkt uit op sydney en is half uurtje lopen. Vandaag lekker tourist spelen, naar de markten souverniertjes kopen, lichtgewicht souverniertjes aangezien m'n tas al vol zit!
En dan op naar japan!!
gegroet!

  • 07 Juli 2007 - 08:36

    Riet:

    zet ehm op

  • 07 Juli 2007 - 08:37

    Riet:

    he ,nog veel plezier in japan,wereldreiziger!
    we are looking forward the 8/08 07 to see you.
    dikke kuzzen en toedeloe
    De clan

  • 09 Juli 2007 - 11:22

    Adinda:

    Emigreren kan altijd nog, toch? Het zit al in de genen :).
    Volgende week gaan Jack en ik op vakantie naar Frankrijk, richting Mimizan (ergens daar). Eens kijken of we kunnen surfen op de golven!
    Lijkt me wel ontzettend leuk om je weer eens te zien hoor!
    Geniet van je laatste tijd in Aussieland en goede reis naar Japan!

    Dikke zoen,
    Adinda

  • 09 Juli 2007 - 11:34

    Adinda:

    Heej, ik heb nog ff je laatste berichten doorgelezen. Wat een ontwikkelingen opeens he? Naar Melbourne, dan naar Japan, over thuis aan het nadenken en dan opeens ook boeken!
    Jack heeft deze week het boek van deze site thuisbezorgd gekregen, heel mooi geworden! Das echt een aanrader. Hij mist Aussieland nog steeds bij vlagen.
    Mijn stage en scriptie zijn goed gegaan, alles gehaald, dus ik heb nu vakantie :D


    Nog een keer dikke zoen

  • 09 Juli 2007 - 11:35

    Adinda:

    Heej, ik heb nog ff je laatste berichten doorgelezen. Wat een ontwikkelingen opeens he? Naar Melbourne, dan naar Japan, over thuis aan het nadenken en dan opeens ook boeken!
    Jack heeft deze week het boek van deze site thuisbezorgd gekregen, heel mooi geworden! Das echt een aanrader. Hij mist Aussieland nog steeds bij vlagen.
    Mijn stage en scriptie zijn goed gegaan, alles gehaald, dus ik heb nu vakantie :D


    Nog een keer dikke zoen

  • 09 Juli 2007 - 20:44

    Adinda V:

    Heee, wat zijn dat voor boutlui van waarbenjij.nu...beetje mijn reactie eraf gooien en die van hen plaatsen.....pffff
    HEEEEEEEEEELLL VEEEEEEEL PLEZIER NOG!! Als ze het nu nog eens wagen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 33102

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: