Haha - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Haha - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Haha

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rianne

29 Juni 2007 | Australië, Melbourne

Hello iedereen, om maar ff iets te veranderen in m'n onbesluitbare geest ben ik gister ochtend naar het vliegveld gegaan en de eerste goedkoopste vlucht uit cairns geboekt, dit was naar melbourne. Ha en daar ben ik nu dus. Ik heel naif in m'n korte broek, denkend dat ik nog steeds in australia was, maar nee hoor, vriest hier man! of nou ja dan niet helemaal vriezen maar wel echt winter. Omdat de appels in cairns blijkbaar illegaal zijn hier in melbourne moest ik eerst weer naar de supermarkt om voedsel. Kom ik daar aan, m'n mandje vol geladen met fruitjes en andere, sta ik in de rij bij de kassa, kom ik er achter dat ik m'n portomonee vergeten ben, idoot, heb ik nou nog nooit gehad! Ik weer helemaal terug lopen door de barre kou, portomonee die gewoon lekker op de tafel lag, gepakt en weer terug gerend naar de winkel. haha, toen met m'n nieuwe roommates, tim and lee, beide muziekanten die hier wat gigs spelen, uitgegaan naar een gig van iemand anders en dus laat naar bed, en vanochtend er weer vroeg uit natuurlijk, ondanks de braziliaanse grootsnurkers toch wel redelijk geslapen mede dankzij het wijntje, god wat ben ik zwak!
Eerst naar de markt geweest, en toen naar het museum, en daar gaat m'n weekly allowence alweer, aangezien m'n geldhoop veranderd in een hoopje heb ik mezelf op een allowence gezet, maar helaas werkt dat dus niet zo heel goed. Heb zelfs koffie gekocht van de winkel inplaats van koffie van de cafe's! jaja een hele stap hoor, helemaal hier waar om de drie meter een cafe is! zwaar leven.
Nou ga ik eens kijken of ik een warm plaatsje ergens kan vinden hier in de "nunnery" het hostel waar ik verblijf voor een week.
Gegroet vanuit een koud melbourne!

  • 29 Juni 2007 - 11:06

    Adinda V:

    Heej meis! Goed joh, lekkere spontane actie! Jammer dat het daardoor minder doordacht was...;) Leuk om weer wat foto's te zien, krijg ik een beetje een beeld! Have FUN!! Kuzzzz

  • 29 Juni 2007 - 12:36

    Jeroen Kostwinder:

    hee melbourne ben ik ook geweest
    jammer dat er geen australian open is voor je.
    de melbourne museum is wel lache. en ook nog the old melbourne goal. een oude gevangenis. ken je kijken hoe die mensen vroeger werden opgehangen:)

  • 01 Juli 2007 - 08:14

    Riet:

    melbourne wint het vast niet van hier,met regen en kou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 33103

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: