Happy New Year!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Happy New Year!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 Januari 2007 | Australië, Sydney

Gelukkig nieuw jaar iedereen!!!!
Jeetje he, dit waren echt 3 chaotische dagen!!
Zaterdag moest ik werken vanaf 7 dus ik verwachte dat het onwijs druk zou zijn, maar nee, we waren open tot 2 lekker rustige nacht gehad, lekker om de bar heen lopen dansen, gewoon gezellig. Maar goed omdat zondag dus de grote dag zou zijn moesten alle koelkasten leeggeruimd worden en hervuld met smirnoff twists, flesjes vodka met smaakjes, Leuk werk!! MIDDEN IN DE NACHT!
niet dus, maar oke niet zeuren en gewoon doorgaan, tot kwart voor 5 bezig geweest, en daarna nog wat gedronken. Rondje van de zaak!! Volgende dag naar bondi juction gegaan om van boodschapjes en m'n engelse vriendinnetjes bezocht! Daarna nog wat geprobeert te slapen aangezien ik harstikke moe was en een lange nacht te gaan had.
Dus om een uur of 8 richting werk gelopen, stond er een rij van ongeveer 500 meter voor de deur!! niet normaal, die mensen moesten dus 120 dollar betalen en dan kregen ze gratis drinken (house spririts & beer & en die flesjes vodka dus) en bbq!!! Echt chaos gewoon! 9 uur gingen de deuren open en toen alleen maar flesjes uitgedeeld en drank ingeschonken, wel lekker makkelijk omdat ze dus niet hoefden te afrekenen!!! Toen om kwart voor 12 werd ik van bar geswopt en moest ik omhoor naar aqua! Haat ik daar want dat is een kleine bar kan je dus amper bewegen en toevallig hadden ze ook nog problemen met de tap! dus geen cola enz uit dat gunthing! je weet wel zo'n pistoolding waar alle softdrink uitkomt! Dus flesjes cola en sprite! maar ja omdat het dus zo druk is en je je niet kan bewegen enz en je constant aan het serveren ben en mensen vragen om dingen die je niet heb enzo was het daar niet zo gezellig! Toen om 12 uur kreeg ik iets Alcholisch in m'n hand gedrukt, Happy new year! Drink it! En toen weer verder! WIehoee, daarna werd ik weer doorgezonden naar midpalce, grotere bar en daar hadden we jager bombs!! Shots of jagermaister die je laat vallen in een glas redbull! Hahaha vette lol, toen om 2 uur gingen de duren weer dicht (denk dat het 2 uur was weet niet meer zeker!) en konden we het zooitje opruimen, alle koelkasten moesten dus weer gevuld worden, alles schoonmaken blabla, enige voordeel van het schoonmaak gedeelte is dat we niet hoeven te stofzuigen enz, daar hebben ze schoonmakers voor!!! Daarna, immidels al 4 uur ofzo, naar beneden gerend en daar iedereen happpy new year gewenst en toen was het party time!! Groot voordeel van in een bar werken, GRATIS ALCOHOL!!!!!!!
Eindelijk de kans om alles uitteproberen wat je constant aan de mensen serveert! Een groot feest van Champage, en duizend en 1 verschillende shots van de vaagste combinaties en duurste flessen drank!
Het spreek natuurlijk voor zich dat ik niet precies meer weet hoelaat waar en hoe ik ooit thuisgekomen ben en om 5.30 de volgende dag weer op m'n werk stond(lag, hing, slaapwandelend)!! NIet normaal!
Dus maandag was ook erg rustig, ik en simon alleen in mid palace! Live band, die goeie muziek speelde, lekker relaxed avondje dus tot 12 uur open, en daarna, jaja, alweer, staffnight out! Dus daar gingen we weer, in de taxi naar een van de andere kroegen die van de zelfde keten zijn! Gratis drank, alweer......... En nu ben ik dus hartstikke moet en zie er niet uit. EN morgen moet ik alweer werken, maar dat zal wel niet zo heel druk worden!
Maar zoals iedereen wel heeft begrepen was het super gezellig en ik kan niet geloven dat het 2007 is! Heb 2 rolletjes vol foto's die ik nu ga laten ontwikkelen en hopelijk zien jullie dan wat meer van mijn werk en leefomgeving!
Groetjes, en sorry als het allemaal een beetje onchronologisch en fout gespeld en moeilijk te begrijpen is. I'm still suffering from a hang over ey!!

  • 02 Januari 2007 - 08:26

    Jenneke:

    Happy New Year, je hebt het goed ingedronken begrijp ik, was je niet een beetje misselijk van al die drankjes???????

  • 02 Januari 2007 - 09:36

    Anneke, Frans, Kids:

    Hoi Rianne, voor jou de beste wensen in 2007! Als je weer terug bent, krijgen we wel een cursus mixen/shots maken van je he ;)

  • 02 Januari 2007 - 09:53

    Nicole:

    happy new jear...;) ik las dat je veel gedronken had had je de volgen de dag een kater hahah maar het was hier ook gezellig met oud en nieuw wat een knal vuurwerk man ...;)!! iedereen gelukkig nieuw jaar wensen phoeh...;) maar ja ging om 1 uur me bed in en kwam er weer uit om 11 uur lekker uit geslapen duzz...;) doeii doeii...;) xXxX nicole

  • 02 Januari 2007 - 13:02

    Debora:

    Happy new year!! :)
    x debora

  • 02 Januari 2007 - 13:28

    Poortman-clan:

    nogmaals een gelukkig en gezellig 2007,toen je belde zondag middag 5uur,hadden we het idee dat het wieringer kermis of flora was in Sydney,hopelijk voelde dat ook zo,veel liefs van ons allemaal

  • 06 Januari 2007 - 01:15

    Marianne En Willem:

    Hoi Rianne,
    Een heel voorspoedig en gezond 2007!!! Het is ook hier heel gezellig geweest op het nieuwjaarsbal, waar we natuurlijk aanwezig waren.
    Maak wat moois van 2007!!!
    Groetjes :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 33083

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: