Change of plan!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Change of plan!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Change of plan!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

09 Januari 2007 | Australië, Sydney

Wiehoooe, change of plan, i'm going to New Zealand!!
Dusssss, Gister besluit genomen om te vertrekken uit sydney, was het helemaal zat! Heb een uur moeten wachten op het Qantas kantoor om eindelijk m'n vlucht te verzetten maar toen het eenmaal gedaan was, liep ik met een gigantische smile over straat, voelde me zo opgelucht en vrij!! Wel vaag opzich, blijkbaar benauwde me het erger dan ik verwachte!
Ben nu een beetje high on coffee aangezien m'n luch van deze middag bestond uit coffee en coffee, haha. Was vanochtend eerst naar m'n werk gelopen om m'n payslips op te halen, De kerst en nieuwjaars verassingen! en nog een envelopje met wat cash, altijd lekker, en de manager maar meteen verteld dat ik er volgende week niet meer ben! Deden ze helemaal niet moeilijk over, oh ga je weg? waarheen? oh en waarom? nou gewoon! oh oke, veel plezier! en dat was het, moet ik niks invullen ofweet ik veel wat doen? nee hoor, we zijn flexibel hier!
Toen zou ik dus met die engelse meisjes vanmiddag naar de dierentuin en natuurlijk had ik al verwacht dat het laat zou worden want door een of ander vaag syndroom waar ze aan leiden is het voor hun onmogelijk om voor de middag op te staan en actief bezig te zijn, dus heb ik maar m'n foto rolletje vol geschoten en weggebracht voor ontwikkeling en tijdens het wachten daarop, naar m'n favoriete local coffee shopje gegaan en een cappucino gedaan! Lange leve de frequent sippers card! Ik had dus al m'n 10 kopjes coffee(nee niet in een dag, een week ja!) braaf opgedronken en mocht een gratis regular sized versnappering bestellen! Dus ik ben nu een beetje hyperactief en heb concentratie moeilijkheden!
Tijdens dit koffie uurtje, kreeg ik bericht terug van de ongmogelijke ochtendmensen dat ze zich niet lekker voelde en zich dus niet vandaag un de richting van dierentuin konden bewegen!God the effort!! Imagine!
Dus zat ik daar een beetje hyperactief mezelf te ergeren aan het feit dat ze altijd fit genoeg zijn om savonds onmogelijke bedragen te besteden aan alcohol, en dan overdag te lui zijn om dan ook maar een arm op te liften voor 1 uur!! AAAAH, bij nacht een man, bij dag een man!!! haha.
Maar goed, in de afgelopen week dus veel gewerkt, en zelfs digiridoo leren spelen op woensdag avond, toen ik opzoek was naar coffee(jaja, het zal weer eens niet zo wezen)In de totaal onnodige pauze die ik kreeg midden in de nacht om 20 over 11, vond ik dat ik wel om koffie kon bij mcdonalds, totaal tegen mijn religie in, maar aangezien er niks anders open is rond die tijd!
Maar, jammergenoeg was die dus ook niet open! Geen koffie, wat nu te doen!
Gelukkig zat josh, een van de regulars in The Palace, en toevallig een aborigonal, om de hoek een digiridoo te bespelen! En in m'n half uurtje pauze heeft ie toen ff haarfijn uitgelegd hoe je een holle boomstam bespeeld!
Weer wat geleerd.
Nu nog wat foto's van de staff night out, op maandag avond! Schrik niet, het is mij, dronken en wel!
groetjes rianne

  • 09 Januari 2007 - 14:45

    Adinda:

    Heej Rian,
    Watis je haar lang geworden! Of zie ik dat verkeerd? Leuk dat er weer foto's bijzitten. Lekker hoor, naar Nieuw-Zeeland. Heel veel plezier!
    Dikke kus, Adinda

  • 09 Januari 2007 - 17:26

    Dieuwertje:

    En dat doet maar, alsof het allemaal niets is ;). Het lijkt me echt heerlijk! Geniet ervan!
    Groetjes, Dieuwertje

  • 13 Januari 2007 - 12:19

    Poortman-clan:

    goeie reis naar auckland.benieuwd hoe het daar is,als hier meer tijd zou zijn,kwamen we kijken in kiwi-land.
    inmiddels al 35 schapen gelammerd en 13 koeien gekalfd,maar dit is het begin nog maar,volgende week geven ze vorst op en dan weten we wat er gebeuren gaat....
    kuzz en groetjes

  • 13 Januari 2007 - 12:21

    Riet:

    hoop wel dat ermeer foto"s komen dan wat er nu te zien is,schraal hoor voor een fotgrafe

  • 18 Januari 2007 - 19:56

    Dieuwertje:

    Hee Rian,
    Hoe is het nou? Zet je er weer ff een nieuw berichtje op? Hoe is het bij de kiwi's?
    Groetjes, Dieuwertje
    PS. Foto's zijn ook goed :p

  • 25 Januari 2007 - 22:11

    Adinda:

    Naar mijn idee wordt het wel weer eens tijd voor een verhaaltje. Wat dacht jij?
    Groetjes!

  • 29 Januari 2007 - 15:45

    Riet:

    voor allemaal even een bericht ,Rianne is 2 weken geleden al gearriveerd in Morrinsville,maar geen p.c in de buurt ,duurt dus nog even voor er weer een verhaal komt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 33130

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: