Kerst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Kerst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

28 December 2006 | Australië, Sydney

Hee allemaal!
Wow, heb een onwijs leuke/gezellige kerst gehad! Nadat ik Zondag klaar was met werken, en schoonmaken enzo, hebben we met nog wat collega's wat na gedronken en daarna met wat collega's die bij me om de hoek wonen wat nagedronken bij hun thuis. Omdat ik niet precies wist wat ik die dag daarna zo doen, hadden ze me uitgenodigd om met hun kerst te vieren en dus die volgende ochtend gezellig daar gezeten, daarna door naar het strand! Natuurlijk, waar vier je in Australie kerst. Grote kist met ijs en bier mee, en lekker de hele middag tot een uur of wat( geheugen was toen al wat minder ja!) en toen omgekleed en savond door gefeest in een ander appartement van een van m'n collega's! Super gezellig dus! De afgelopen dagen heb ik niet veel gedaan behalve op het strand liggen en proberen af en toe te zwemmen, de golven hier zijn soms echt gigantisch! Woensdag nog een paar uur gewerkt en nu maar wachten op de new years dagen, zaterdag en zondag zijn natuurlijk twee slopende dagen, maar blijkbaar krijgen we dubbel of meer betaald!! wat natuurlijk wel heen fijn is, En zo erg is het nou ook weer niet om op nieuw jaars avond in een bar vol met vrolijke mensen te staan inplaats van het park of opera house waar het bom vol is van de toeristen en andere mensen die het vuurwerk willen zien! Wel jammer natuurlijk dat ik het mis maarja ken nie alles hebben he!
Nou heb ook eindelijk ondekt waarom m'n camera het niet deed, dus hopelijk kan ik met nieuwjaar enz wat meer foto's maken en op de site zetten.
Veel groetjes
Rianne

  • 29 December 2006 - 07:38

    Jenneke:

    Een hele!!!!! gezellige jaarwisseling, ps niet te veel drinken he? groeten and a happy new year

  • 29 December 2006 - 12:51

    Govert:

    Hoi en ook veel plezier daar met oud & nieuw. Ik ben per ongeluk opeens uit je mailinglijst gewist, geloof ik. Mocht ik helemaal niks meer lezen dan wens ik je nog heel veel plezier daar. Oh ik zie nu hoe je je weer kunt aanmelden. Probleem opgelost. Heppie nujier.

  • 29 December 2006 - 14:45

    Nicole:

    ik wens je een hele fijn 2007 prettige kerstdagen and a happy new jear.....:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 33125

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: