Merry X-mass - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Merry X-mass - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Merry X-mass

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 December 2006 | Australië, Sydney

G'day everyone!!
Goed dit word waarschijnlijk m'n laaste bericht van dit jaar, want het kantoor met gratis internet is dicht over christmass time! too bad!
Maar goed, de afgelopen paar dagen waren afschuwelijk saai, ik had geapplyd voor een baantje in een nederlandse snackbar hier in sydney, heel leuk gesprek gehad enzo, ik had goede hoop! Dus de meneer zou mij terug bellen op zondag avond, helaas was ik zondag avond naar de film met wat vrienden, maar hij had evengoed niet gebeld zag ik nadat ik uit de bios kwam!
Maandag ochtend had ik dus zelf maar gebeld, geen gehoor! Dinsdag zat ik om de koffie in m'n local coffee house, belt ie, ja ik heb al iemand anders gevonden met meer ervaring! Lekker dan, had je ook gewoon op zondag kunnen zeggen he! eikel.
Dus ik heb maar besloten om vakantie te vieren en dus lekker niks te gaan doen. Gister op de ferry naar manly en dee why geweest, niet veel bijzonders, gewoon nog een strand. Ik bedoel een strand is een strand. Laatst ook naar bondi geweest met Lyn (die met die gebroken arm en voet) maar das ook gewoon een strand, alleen dan wat groter! Nee geef mij coogee maar, lekker klein, weinig mensen!
Verder beleef ik dus niet zo heel veel, ook omdat ik nu dus niet zoveel werk en geen geld wil uitgeven.
M'n nieuwe plan is nu dus werk vinden na kerst en nieuwjaar, t liefst en zeer waarschijnlijk ga ik weer wolrollen!! Dat voor een paar weekjes en dan naar new zealand!
Alles net al geboek, bustrip van minimaal 19 dagen over het noorder en zuidereiland. Is een soort hop on hop off bus, dus op en afstappen waar je wil en voor hoe lang je wil! Heb ik wel vet veel zin in al!
Zal nu weer ff lekker goedkoop inkopen gaan doen op paddy's market, gister 1 appel gekocht voor $1,50 en op de markt kan ik daar een kilo voor kopen!!!
Vaag he! Ooh ook nog heel lief, ik ben de afgelopen paar woensdagen naar taekwondo training geweest in Randwick, heel anders dan m'n normale trainingen maar goed, het was gratis en das altijd mooi meegenomen! Maar omdat dit de laaste les voor kerst en nieuwjaar was kregen we allemaal een christmass stocking (kerst sok) met chocolatjes erin! Jammmie, en omdat we maar met z'n vieren in de les waren had ie er nog een paar over, dus we kregen er allemaal twee!! Ik heb ze gedeelt met de twee kinders van de mevrouw waar ik woon hoor! Niet zo dat ik alle chocolaatjes ergens in een hoekje van m'n kamer op zit te peuzelen!! Nou ja........ wel een beetje! hihi.
Nou, Een
ONWIJS GEZELLIGE, GELUKKIGE, VERY MERRY CHRISTMAS!!!!
en A HAPPY NEW YEAR!!
for everyone!!
Dikke zoen en veel liefs
rian

  • 22 December 2006 - 08:40

    Dieuwertje:

    Hee Rianne,
    Veel plezier, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Veel succes met werk zoeken wederom... het valt nog niet mee zo te lezen.
    Groetjes, Dieuwertje

  • 22 December 2006 - 09:34

    Petra:

    Hey Rianne!
    Jij ook hele fijne feestdagen! Wanneer vertrek je richting Nieuw Zeeland? Oud en Nieuw vast nog in Sydney vermoed ik. Mis dat heerlijk temperatuurtje wel hoor! Het is af en toe flink koud (vooral als je om 8 uur s'ochtends op je werk moet zijn!). Geniet van je reis en ik kijk uit naar je volgende verslag! Groetjes Petra

  • 23 December 2006 - 20:30

    Marianne:

    Hoi Rianne,
    Hele fijne kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2007!!!
    Geniet maar lekker van je vrije dagen, een nieuw jaar is nieuwe kansen.
    Groetjes,
    Marianne


  • 28 December 2006 - 16:16

    Kees,Corina,Jes,Tes:

    nog bedankt voor je kaartje, we wensen je
    een hele fijne jaarwisseling en succes met werk zoeken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 33078

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: