Missions & other stuff - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Missions & other stuff - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Missions & other stuff

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

15 December 2006 | Australië, Young

Hee goeiemiddag,
Gister was ik op een missie, ik moest boodschappen doen, en met mijn schrale loontje vond ik dat ik maar eens naar de aldi moest. Ik had de dag daarvoor een smoked salmon sandwich gekocht voor $7,50 en vandaag het laaste gedeelte opgegeten zo groot was ie! Economisch leven he?! Maar goed, eerst sochtends koffie gedaan in 1 van de koffie zaakjes in randwick, ga ze allemaal af om te kijken welke het beste is, tot nu toe ben ik van m'n starbucks geloof afgestapt en is gloria jeans coffee number 1! jaja goedkopere koffie, meer keuze en lekkere dingetjes voor bij de koffie!
Daarna door gereisd naar het ziekenhuis waar lyndsay nogsteeds verblijfd, gezellig even zitten janken om alle klote dingen in ons leven, alhoewel zij de gene is die andere mensen nodig heeft om te douchen,eten en aan te kleden, maar dat toch wel een beetje haar eigen dikke stomme schuld is!, vond ik dat ik ook wel mocht snikken! T is wel de zes weken grens ja!
De grens dat je het allemaal ff niet meer weet, niet dat ik terug wil, gewoon ff een dipje, geen leuk werk, niet genoeg werk resulteert in niet genoeg geld, geen geld geen plezier, en geen leuk onderkomen gewoon ff een snert dag! Gaat alweer beter hoor, opzoek naar een nieuwe baan, en vanochtend tegen de mevrouw van m'n kamer gezegd dat ik volgende week verhuis!
Maar goed m'n missie, aldi, dus! Eerst op het internet opgezocht waar de dichtsbijzijnde aldi was, en dat was marricksville, ik eerst nog ff goedkoop fruit gekocht op paddy's market vlak bij het centraal station, $1,50 voor een kilo granny smits, en in de supermarkt is dat $5,99 voor dezelfde appels! scheelt wel een beetje.
In de bus aan de chaffeur gevraagd of ie me een seintje wou geven als we d'r bijna waren zodat ik kon uitstappen!Niet doen natuurlijk, moest ik weer 5 minuten terug reizen! Vage mensen soms hoor! In de aldi aangekomen, ik op zoek naar al de dingen die ik nodig had, yoghurt, muesli enz. En uiteindelijk kom je dan tot de conclusie dat het gewoon niet eens goekoper is! Hoef ik dat dus ook niet meer te doen!
Ook zoiets stoms, de yoghurt hier is duurder dan de yoghurt met smaakje, maar die wil ik helemaal niet, ik wil gewone normale yoghurt zonder stukjes gemalen mango,perzik moes en kleur geur en smaakstoffen en daar moet ik dan meer voor betalen!
Flauw hoor!
Goed vandaag regent het, dus de rest van de dag verblijf ik indoors mezelf vervelen, ik heb nog een paar kerstkaarten te schrijven dus sorry iedereen, ze zijn wat laat!
Oh en mijn adres voor de liefhebbers:
C/- Aifs
Rianne Poortman
91 Yorkstreet, level 2
Sydney, NSW( New South Wales), 2000
Australia

Post word hier gewoon opgeslagen dus als ik er niet ben word het niet weggegooid ofzo, heel handig!
Groetjes Rian

  • 15 December 2006 - 11:06

    Riet:

    we zitten eigenlijk nog op meer foto"s te wachten.
    Hoop dat al je pakjes nog voor kerst aankomen,lijkt echt andere kant van de aardbol te zijn Down-Under
    veel liefs en groetjes van brucklay

  • 18 December 2006 - 20:57

    Marianne:

    Leuk Rianne om al je verhalen te lezen, je hebt er straks een mooi logboek aan.
    En Riet heeft gelijk, ik vind het ook leuk om foto's te zien, ben heel benieuwd.
    Groetjes Marianne :-)

  • 20 December 2006 - 17:34

    Marieke Bakker:

    Hey rian, nou met de flora gesproken, vandaag eindelijk ff de tijd genomen om alles door te lezen. Zo te lezen komt het wel goed met je daar! Geniet er van! en fijne dagen en een goed uiteinde!

  • 21 December 2006 - 08:54

    Adinda:

    Pietje! Hejje mn kaart al had?? :p Ik lees dat je het een beetje moeilijk hebt..lijkt me ook moeilijk hoor aan de andere kant van de wereld zitten! Maar het wordt vast snel weer beter, hoop ik. Al plannen voor kerst en oud&nieuw? Ik ga lekker op Wieringen vertoeven :).
    Succes en dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 33124

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: