werk - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu werk - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

werk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

11 December 2006 | Australië, Young

Goeiesmiddags iedereen,
God een weekend werken en helemaal bekaf, niet eens volle dag gewerkt, zaterdag avond maar een paar uurtjes en zondag van 4 tot 9! Maar t is echt wel intensief werk, rondjes rennen om de bar om mensen te bedienen, weet niet of het nou wel een baantje is voor mij. Je comuniceert bijna helemaal niet me je collega's hoewel sommige echt wel aardig zijn, maar je bent aldoor mensen aant bedienen, cowboy shots en mission impossibles allemachtig ik wist niet eens dat het bestond. Heb ook nog niet met de manager gepraat over m'n paycheck or whatsoever, dus moet vanmiddag maar eens ff heen om te kijken hoe dat allemaal werkt. Inmiddels verhuist naar een klein kamertje in randwick voor 2 weken maar t bevalt me nu al niet, veelste stil en m'n maatjes simon and mike zijn er niet om me te entertainen! dus al weer druk opzoek naar iets anders, je moet wat doen om jezelf bezig te houden he?
Nu met Cat een van m'n collega's uit young (cherry picker) in de stad aan het toerist spelen, en naar het ziekenhuis, lyn, de koe, is half dronken van een muurtje afgesprongen en heeft een paar bottjes gebroken in voet en arm!!! dus op ziekenbezoek!
Denk dat ik maar gezellig bij hun in bondi ga wonen, waar simon als t goed is ook heen verhuist, heb je toch wat meer aanspraak, misschien ook maar eens kijken of daar een baantje te vinden is!
Nou groetjes en nog wat verlate foto's uit young!
Kuzz rian

  • 11 December 2006 - 07:46

    Dieuwertje:

    Hee M-J!
    Je houdt jezelf lekker bezig, idd. Haha. Klinkt wel interessant. Goed voor je levenservaring ook, lijkt me. Veel plezier met de zoektochten naar baan en huis!
    Groetjes, Dieuwertje

  • 11 December 2006 - 20:32

    Anneke:

    Zeg Rianne, je bent wel in de running zeg. Is het makkelijk om ander werk en een andere behuizing te vinden daar? Ik vind het heel leuk om steeds je mailtje te lezen, ik ontvang ze ook op het werk. Groeten en veel plezier daar, Anneke E.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 33082

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: