woonplaats - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu woonplaats - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

woonplaats

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 December 2006 | Australië, Young

Mogge,
Nou gister househunting geweest en meteen al iets gevonden voor 125 dollar per week, scheelt wel een beetje met een hostel waar je dus een kamer deelt met 10 andere of 1 kamer voor jezelf voor minder geld! Het is een huis van een tawainese vrouw waar ook nog 2 andere studenten wonen. En dicht bij Randwick waar alle winkels enz zijn. En dan ongeveer 20 min lopen naar coogee beach, dus mooi dicht bij m'n werk!
Oh ja zaterdag avond al ingeroosterd dus dan begint m'n officieele werk week! Eindelijk! Hoef ik me niet meer schuldig te voelen over al dat geld dat ik uitgeef! Voornamelijk aan koffie!!! Slecht hoor zo'n koffie verslaving!
Oh gister nog een beetje een aanvaaring gehad met wat nieuwe kamergenoten, ik wou slapen om een uur of 11 (we hadden een bbq dus het was wat later dan normaal, fair enough) maar daar dachten zij dus anders over. Zaten met z'n alle op een bed film te kijken en chris de scubadiver had gelezen over the conspiracy theory en vond het nodig dit uitteleggen aan twee canadese "meisjes" (laten we het daar maar op houden). Nadit een half uur aangehoord te hebben, en overdreven gezucht, gesteund en gedraaid te hebben, ben ik opgestaan en heb de gordijnen dicht gegooid en (on)vriendelijk gevraagd of men zich uit de SLAAPkamer wilde bewegen omdat ik wou SLAPEN, dank u! Werkte wel! stelletje idioten, zal ik s gaan doen om 8 uur sochtends!
Maarja gelukkig nog maar een paar nachtjes!
En dan kan ik lekker m'n eigen gang gaan.
Nou dat was t wel weer voor vandaag, zal maar een gaan lunchen en om koffie!!!
Groetjes
rian

  • 08 December 2006 - 14:59

    Petra:

    Jij een koffieverslaving? Mijn voet is nog steeds bezig te genezen na die enorme wandeling naar de markt EN naar 101 koffietentjes!!!!!
    Hoop dat die kamer je een beetje bevalt, en toi toi toi voor zaterdag!!!

    Groetjes Petra

    Ps. Het is hier zo koud.... wil graag terug naar Aussie

  • 08 December 2006 - 18:58

    Riet:

    je kerstkado is onderweg,hoop dat het smaakt......
    vanmorgen ff op het consulaat in aberdeen geweest,groeten van Ian Parkinson de consul.
    er was trouwens geen doorkomen aan, Unionstreet.leek wel of heel scotland kerstinkopen aan het doen was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 33116

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: