Jeej for Ireland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Jeej for Ireland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Jeej for Ireland

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

31 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jeej for Ireland, Gister moest ik van kamer wisselen, naar een goedkopere. Daar eenmaal binnen gekomen na een dag lang dwalen op mt eden (kon pas om 14:00 inchecken) En nog steeds geen spoor van m'n rugzak, werd ik wel een beetje wanhopig. In kamer 5 lag iemand voor lam op bed, Saying: hi how are u doing, Ik: life sucks, He: tell me about it, me: Hangover? He: Yeah ik: Right i'll leave you to it then :)
He: no keep talking, why does your life suck? Dus ik vertellen over m'n tas en over dat ik eigenlijk gewoon niks meer heb, vol zelfmedlij enz enz. Halverwege kwam chris, de andere kamergenoot binnen, en vond (google) een warehouse wat open was op zondag zodat ik wat kleren kon kopen, maar dan moest ik NU met de bus gaan.
Waar ik niet zoveel zin in had. Wat duidelijk werd opgepikt, want 5 minute later zei irish Brian: RIght lets go then, i'll drive you.

Dus zo geschiede dat ik samen met m'n irish buddy in het warehouse St Luc's in het gangpad stond al pratend over het leven en zoekend naar ondergoed en kortebroeken. Eenmaal terug in het hostel kon ik mezelf complete reinigen en schone kleren aantrekken! Hoe fijn voelt dat. Most definitely lifts your spirits. Nu kan dat ook komen omdat ik een six pack VB (Victoria BItter) had aangeschaft. Waarbij iedereen zich afvroeg waarom?

Toen ik in Australia in de bar werkte op Coogee beach, zaten er altijd 2 Aboriginal dudes aan de bar, die digerdoo speelde op straat. In m'n pauzes ging ik vaak even met ze praten en met ze mee spelen, op m'n allerbeste digiridoos :) Daarna kwamen ze in de Kroeg en maakte ze 3 stapeltjes met kleingeld, voor 2 VB en de derde was m'n fooi.
Dit was een goed genoeg excuus gelukkig om aan de tafel te mogen blijven zitten ook omdat blijbaar iedereen wist wat er aan de hand was: OH you're the girl that's lost her bag.
Na verteld te hebben dat er maar 10 kilo inzat, werd ik meteen uitgemaakt voor travelling hippie.

Kortom de zondag viel nog alles mee dankzij m'n nieuwe held!

Dat is echt zo het fijne aan reizen, dat iedereen snel een klik heeft en dan ook nog zo sociaal is om te helpen.

  • 31 Maart 2014 - 16:34

    Riet:

    hey daughter .. nice to talk with you and *and keep your head up*.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

New Zealand...again :)

Mezelf weer even terug vinden

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2014

Back in Bamber

07 Juni 2014

lost on the forgotten highway

01 Juni 2014

Roadtrippin

29 Mei 2014

600 koeien

17 April 2014

yoga & stingrays
Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 33081

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: