No worries! - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu No worries! - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

No worries!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

06 December 2006 | Australië, Young

Hehe, eindelijk dan hoor mensen, goed nieuws!! Ik gister weer naar de beach palace hotel om met de manager te praten over de trial die ik had op vrijdag avond. Half uur lopen wachten en tegen die tijd was ik het dus al weer helemaal zat, was klaar om te zeggen dat het allemaal niet meer hoefde en dat ik gewoon geld wou voor die 7 uur die ik had gewerkt!
Nou daar is de manager dan eindelijk, een hand, excuses voor het wachten en dat hij me op vrijdagavond niet had gesproken, en ja je bent aangenomen en je begint volgende week! ik:"Oh oke perfect"!! Ik helemaal blij weer terug naar het hostel, ik heb een baan ik heb een baan, m'n roommates meteen oh nou wanneer start het gratis bier!! Wel lache, toen nog ff gefrisbeeed met mike & simon op het strand, en daarna de hele avond gekaart en biertje gedronken op de kamer! Wel gezellig hoor zo'n kamer vol met jongens!
Nu nog een onderkomen zoeken voor een maand ergens anders dan een hostel want dat gaat me een beetje te veel kosten over kerst en nieuwjaar!
Ik laat het wel weer horen waar ik eindig ga nu nog ff shoppen en daarna lekker op t strand liggen!
Groetjes
rianne
Check it out, m'n nieuwe werkplaats!
http://www.beachpalacehotel.com.au/

  • 06 December 2006 - 07:31

    Dieuwertje:

    Dat klinkt goed! Ik denk dat ik maar even een weekje boek. Kom jij dan mijn minibar bijvullen? :p. "Roomservice!". Of houd je het bij het biertappen?
    Veel plezier op het strand!
    Groetjes, Dieuwertje

  • 06 December 2006 - 15:00

    Arjen:

    Gaaf! jobbie in Down under.
    Foto's op de site zien er grapsig uit.

  • 20 December 2006 - 12:50

    Nicole:

    leuk al die reizen hea...(K) ik zou ook wel naar china willen gaan naar de chineese muur lijkt me gaaFF...(K) kim heeft een vriend mitchell leuk is ie egt waar...(K) lisette zit op een dansschool in haarlem ze hebben gezegt dat ze talent heeft supper tog... maar ga jij maar weer lekker vedder en op het strand liggen natuurlijk!! doeGg...(K)*(K) *****xXxxXxxX****** nicole en de rest en beetje!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 33070

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: