foto's vergeten - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu foto's vergeten - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

foto's vergeten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

13 November 2006 | Australië, Young

heee allemaal,
sorry foto's vergeten, i was'nt really planning to come in today, but we had a huge storm, so no cherry picking today. Alweer, had gister gelukkig een goede dag, 7 kistjes geplukt in 5 uur, dat schiet tenminste op! kosten van m'n telefoon gecovered!
bij deze wou ik ook iedereen ff bedanken voor alle reactie enzo, vind ik wel leuk om allemaal te lezen!

Maar we hadden vanacht dus storm, voor de zekerheid gister avond m'n tent nog maar ff verankerd met 4 extra lijntjes, ze waren bang dat m'n tent met mij erin zou weg waaien!! grapjassen!
Hopelijk kunnen we morgen weer wat werk in de orchard krijgen, niet plukken maar iets met de pruimen boomen, weet niet precies wat, maar we verdienen dan wel 12 dollar per uur! altijd goed, per uur verdienen.
En dan misschien later op de dag nog wat tijd over om m'n foto's op te halen en op i-net te zetten, eindelijk.
oh en sorry voor al m'n spel fouten, i think it will only get worse!
toeii, groetjes

• 13 November 2006 - 08:09

Riet:

Lijkt schotland wel,t"is hier niet veel beter,maar dan nog met regen en natte sneeuw,hou je taai ,xxxx

• 13 November 2006 - 16:20

Nicole:

hee.. leuk al dat reizen..;)lijkt mij wel of niejj soms...;) naja veel plezier doei doei xx

• 15 November 2006 - 07:53

Marianne:

Leuk Rianne die foto's erbij. De foto van Canowindra lijkt net op the middle of nowhere zeg :(
    Mooi die foto's van Sydney.
    Groetjes,
    Marianne

• 18 November 2006 - 11:25

Adinda:

Raar weer zeker voor Aussiebegrippen? Haha lijkt me maar eng hoor zo in je tentje met storm. Lekker dat je wat verdient zeg, :D heb je geen dejavu met al dat plukken?? (lelies :P). Het is Jack toch gelukt om naar huis te komen (gelukkig pff), komt zondagochtend aan.
    Ik blij.
    Mooie foto's heb je gemaakt hoor!! Succes nog met plukken en tot spreeks,
    Groetjes

• 19 November 2006 - 13:56

Riet:

heb je ook nog wat foto"s van de orchard in young?
    Carnowindra is wel erg droog,heeft het alweer wat geregend?xxxx

• 19 November 2006 - 17:50

Nicole:

hee hoesy met mij en de rest goed leuke foto's hoor;)

• 21 November 2006 - 18:18

Kim:

Hey.. Ik hoor dat alles goed gaat daar!? Mooie foto's zeg.. Alleen wat een slecht weer:( Werk ze en veel plezier nog Kus Kim