japan - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu japan - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

japan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

27 Oktober 2006 | Japan, Tokio

hee iedereen,
in japan nu, echt super vaag! ik ben echt helemaal af gewoon, veelste veel gevlogen. niet geslapen. bleghhh, koppijn. zit nu bij de starbucks in japan, echt wel vaag, kreeg ook zo'n heel mooi bonnetje in t japans, haha, ga k bewaren. Ligt hier ook allemaal van dat japansvoedsel met allemaal bijna fluoriserende kleurtjes, echt vage dingen gewoon alles verpakt, zag alleen net gigantische appels als enigste voedsel wat niet verpakt was, echt super appels gewoon, wel 3 keer zo groot als een normale, als ik nog geld over heb moet ik er maar een kopen kijken of t nog smaakt ook.
nou heb ik geen yens meer dus stop ik.
syonara!

  • 27 Oktober 2006 - 06:30

    Doete:

    Hee Rian,
    Klinkt goed, zeg. Cool, Japan. Maareh... volgens mij heb ik ff wat gemist. Je zou toch naar Australie??? Of heb je er nu maar een hele wereldreis van gemaakt? Ook leuk natuurlijk :D. In ieder geval nog veel plezier en 'take care'.
    Groetjes, Dieuwertje

  • 27 Oktober 2006 - 08:27

    Nicole:

    heEy rianne hoesyy met ons allemaal goed ben donder dag naar de efteling geweest was vet gaaf vrijdagb (vandaag du) ga ik op ekinderfeestje bij een vriendin slaapfeestje ok nog ff naar de helloween markt he:) vier zater dag me verjaardag:) supperz mar mail me ff trug al je wil en nog hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veel plezier in JAPAN en waar je ook maar heen gaat veel plezier meis... doeijj doeijj wjnmk hvj he... van nicole en de rest....:):):)

  • 27 Oktober 2006 - 08:38

    Nienke:

    Hey Rianne!
    Japan? Jeetje, wat stoer zeg!!! Helemaal in je upje? Wat doe je daar allemaal? Of gewoon een beetje reizen? Nou, wat het ook is, iig heeeel veel plezier... ennuh... laat ff weten of de appel smaakte ;)

    Veel liefs Nienke

  • 27 Oktober 2006 - 09:35

    Nicole:

    hee.. rianne heel veel plezier in japan en hopen dat de appel lekker is he...:):) ben zaterdag jarig ijgelijk dinsdag maar vier het zaterda:):) nou ja doeij doeij veel plezier..:)

  • 27 Oktober 2006 - 12:21

    Adinda:

    Heej Rian,
    Leuk om van je te horen! Wat een drama lijkt me dat, zo'n reis! Maar dan heb je wel wat, want je zit gewoon in Japan, das wel echt cool! En voel je je al groot tussen al die ukkies daar?
    Haha, die appel, vet grappig!!

    Veel plezier verder!
    Kus, Adinda

  • 27 Oktober 2006 - 13:44

    Jack:

    Als alleen de appels niet verpakt zijn moet je maar door de (zure)appel heen bijten ;) Ik blijf tot ergens halverwege in november in Australië, maar ik blijf in Queensland (vlieg vanuit Brisbane). Het is veel te koud in het zuiden :p
    Groetjes,

  • 27 Oktober 2006 - 14:52

    Govert:

    He Rianne,

    Ik wist niet dat je in Japan zat, maar ik wist ook niet dat je een waarbenjij.nu had. Waar ben je voor de rest allemaal geweest? Hoest voor de rest trouwens, met de foto shizzel enzo? Lijkt me dat je in Japan op de juiste plek bent wat dat betreft.
    roetjes, Govert

  • 27 Oktober 2006 - 16:10

    Marianne:

    Gaaf Rianne in Japan !!!
    Wat geinig dat je een waarbenjij.nu-adres hebt, kunnen we mooi meegenieten van je reis. Heel veel plezier en tot gauw horens :-)

  • 28 Oktober 2006 - 08:02

    Mariska:

    Hej Rianne,
    echt tof dat je in Japan bent/was! Nu nog op doorreis naar Australie:) echt een wereldreis!
    Veel plezier!!
    Groetjes Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 33079

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: