Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hee hallo,
Sydney dus, zaterdag ochtend aangekomen, helemaal bekaf. Opgepikt op het vliegveld en naar m'n hostel gebracht, kamer was nog niet "klaar" dus ik mocht eerst nog ff een rondje lopen door m'n nieuwe omgeving. Ik eerst maar ff nieuwe tandpasta, moisteriser,mascara en deo gekocht want dat mocht ik niet meenemen in het vliegtuig!! Ik zat dus mooi 2 dagen zonder tas en zonder dat!! zag er dus niet uit zaterdag ochtend. Daarna weer terug gewandeld en mezelf geinstaleerd in m'n kamer, lekker ff gedouched en beetje representabel gesminkt. Slipper aangedaan!!!wiehoee slippers!! toen lekker de hele dag door sydney gewandeld, bijna op elke hoek een starbucks koffie gedaan, ik kan onmogelijk lang een starbucks lopen en geen koffie kopen natuurlijk!! om zes uur weer terug naar m'n kamer gegaan en inslaap gevallen tot een uur of 8, moeder gebeld en naar bed gegaan.
Volgende ochtend had ik het aquarium in de planning, lekker rustig sochtends vroeg, lekker de hele ochtend grote visjes bekeken, weet ik meteen weer waarom je liever niet in de zee wil zwemmen hier!!
Daarna lekker over de pier heengelopen en toerist gespeeld met m'n cameratje!! via de rock market naar de harbour bridge en opera house, leuk om te zien, maar niet echt super bijzonder ofzo. Toen via de botanische tuinen weer terug gelopen en wat te eten gekocht, lekker in het park opgegeten en daarna nog naar het museum geweest. Toen was het immiddels al 5 uur en ik wou nog een trein kaartje kopen voor orange waar ik vandaag dus naar toe reis. Nadat gedaan te hebben konden m'n voeten niet meer verder en dus terug gelopen naar m'n hostel, gedoucht, gebeld, en gaan slapen. En nu heb ik straks een orientatie over bankzaken en werken enz. en dan vanmiddag nog een paar uurtjes reizen te gaan.
Groetjes en kuzzz

  • 30 Oktober 2006 - 00:28

    Jack:

    Eey Rianne,
    Als je weer in Sydney terugkomt is het ook heel geschikt om met een ferry naar Manly te gaan. Volgens mij is Manly het dichtsbijzijnde strand t.o.v. het "centrum". Wat ook zeer geschikt is om te zien/doen is een bezoekje aan de Sydney Tower.
    Groetjes van Jack die over 3 uur naar Cairns vliegt ;)

  • 30 Oktober 2006 - 09:21

    Adinda:

    Hee Rian,
    Daar loop je dan in Sydney, lekker hoor op je slippers! Hoe zit dat met orientatie? Krijg je dan een training ofzo? Wel handig lijkt me. Mooi hostel? Hopelijk beter dan dat in Glasgow haha!

    Groetjes!

  • 30 Oktober 2006 - 13:23

    De Poortmannen/maud:

    Als T"klopt ben je nu al in Orange op weg voor de bruiloft zaterdag.
    Veel plezier goeie reis,Jersey"s komen vanmiddag.xxxx

  • 30 Oktober 2006 - 15:50

    Nicole:

    heey.. het was een lange reis zeker... poe poe zeker moe na aldat reizen nou lekker foto's maken :P en dat soort dingen:)ben gister naar de WIZ.. geweesT..:) was egt suppeRRRzzZ was met ome nico en jaculine en sanne ..:) natuurlijk was egt heel erg leuk..:)maandagvoor het eerst weer naar skool en dat was het zoon beetje maarja

    groetjes... nicole:):):D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 33126

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: