Laatste dag... - Reisverslag uit Bombay, India van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Laatste dag... - Reisverslag uit Bombay, India van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Laatste dag...

Door: Rian & Joeri

Blijf op de hoogte en volg Rianne

15 November 2010 | India, Bombay

Dag lieve mensen,
Zitten we dan, onze laatste dag in India... :(
We zijn wel een beetje sip, Gelukkig hebben we de foto's nog :)

We gaan zo nog even wat last minute shopping doen, lekker nog even van de chaos genieten onder het genot van een drankje, in de 40 graden zon met uitzicht op de zee :P

En dan vannachte vliegen we rond een uur of 3,weer richting het koude kikkerlandje! Morgen rond een uur of 12 zullen we geland zijn in het land van de kaas en klompen :)

Foto's, verhalen, genante momenten, leuke souvenirs zullen de komende tijd wel volgend! Bedankt voor de reactie's Het is erg leuk zo af en toe wat contact te houden met de beschaving :P

Voor de laatste keer, Namaste, vanuit Incredible India!

• 15 November 2010 - 10:15

Poortman -clan:

mooi om te horen dat jullie genoten hebben.
    we hadden niet anders verwacht.

een goede thuisreis gewenst.

• 15 November 2010 - 12:32

Mans:

Die 5 weken zijn omgevlogen!

Morgen weer thuis, ook wel zo gezellig natuurlijk, zeker nu Sinterklaas ook is gearriveerd!

Bereid jullie er maar vast op voor dat jullie de komende tijd oogcontact kunnen hebben met jullie onderburen tijdens de kleine en de grote boodschap.... (woeps..)

Goede reis en tot snel!
    M