een nieuw verhaal....... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu een nieuw verhaal....... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

een nieuw verhaal.......

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rianne

11 Mei 2007 | Australië, Sydney

Goed een nieuw verhaal, maak opzich niet zo heel veel mee. M'n baas is weer terug uit frankrijk, was 3 weken op een kaas tour en nu dus weer terug. Sinds ie terug is aleen maar ellende, niemand meer vrolijk of relaxed, en sinds fiona m'n andere kaasmaakster er ook niet meer is omdat ze andere bezigheden heeft, had ik gehoopt dat hij me wel zou helpen maar nee hoor.
Begin van de week had ik geiten melk gehaald, easy day, dag daarna in de vormpjes gedaan, en dan maar wachten todat ze droog zijn. Woensdag gouda met chillie gemaakt, alleen dus, donderdag italiaanse kruiden, En toen heeft frank meegeholpen. Frank uit new zealand was op visite maar aangezien ik aan het werk was moest ie maar meehelpen. Tussen de werkuren door, na dat ik ze onder de pers heb gezet snel om koffie n lunch, terug en omdraaien, Toen hebben we amy geholpen in de winkel want ze was nogal druk. Kaas toen maar onder de pers vandaan gehaald en toen vond frank dat we wel uit eten konden, maar ik moest de kazen weer draaien dus kon niet ver weg, dus na was speculeren, en rijden, ze we uiteindelijk naar een egyptisch/medeteriaans restaurant gegaan, lekker eten. Snel gegeten. En toen weer naar m'n kaas. Denk dat ik nu eindelijk m'n vader snap, ik kon maar moeilijk wegkomen van m'n kaasjes.............Was bang dat andre binnen zou komen en er iets mee ging doen of dat ze om zouden vallen onder de pers of of of of of...........
Hahaha, maar lekker gegeten dus en was gezellig dat frank er was, dezelfde dag belde liesje dat ze volgende week een weekje op visite wil komen, dus gezellig!!! Andre gelukkig weg het hele weekend, relaxed!
Gister dus coriander/fenugreek kaas gemaakt, en vandaag alles schoonmaken en de ijsmachine later werken.
zondag als het goed is vrij.
Heb ook tegen andre gezegd dat dit m'n laaste maand is, ben het zat, niet het kaasmaken, maar al het gezeur hier d'r omheen maakt het niet gezellig.
Weet nog niet waar ik heen ga, of hoe, maar dat komt wel, laat het dat wel weten!
Dat was ff een kort verhaaltje over m'n over het algemeen saaie leven hier!
groetjes!!

  • 12 Mei 2007 - 08:38

    Riet:

    he meissie,goed gedaan hoor,beslissingen op tijd nemen,daar is het leven te mooi voor .Zonde om het saai te laten worden,het jaar is zo weer om.Stil weer hier,de invasie is weer richting hooglanden of terug naar nederland.
    Wanneer komen er nog wat foto"s?
    Pas 1 gezien van Mount Tambourine,je huisje,maar verwacht nog meer voordat je verder op avontuur gaat.
    Gezellig dat Liesje komt,was het maar ff dichterbij om te komen..
    veel liefs en kuzzen
    de Poortman-Clan

  • 12 Mei 2007 - 12:02

    Remco:

    was je dronken ofzo :), mooi stukje feitenophoping, en succes met je volgende activiteit.

  • 13 Mei 2007 - 20:20

    Adinda V:

    Heej! Nou zeg, das wel weer een verandering! Leuk hoor, bijna weer op reis! Kun je de komende tijd weer ff teren op de plannen die je gaat maken voor je nwe avonturen! Wel heel jammer hoor dat je niet zoveel plezier meer beleeft aan je werk en baas....Nou, probeer nog een beetje te genieten tussendoor!! Je bent er een jaar tussenuit he, realiseer je dat goed!!;) Kuzzz

  • 14 Mei 2007 - 13:07

    Adinda:

    Hoi lief mensje aan de andere kant van de wereldbol! Denk dat je wel een goeie keuze maakt om weer verder te reizen, maar ik heb wel het idee dat je een hoop geleerd hebt daar.
    Ik moet eigenlijk stagelopen vandaag, maar mn stem is bijna weg... en dat gaat niet zo goed samen met logopedie doen.. haha! Dus ik zit een dagje thuis.
    Leuk dat je nieuwe foto's erop hebt gezet, ik ga ze nu ff bekijken.
    Liefs Adinda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 33097

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: