Job hunting - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Job hunting - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Job hunting

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

05 December 2006 | Australië, Young

Hallo hallo,
even een dipje, heb een trial gehad in een bar op coogee beach, ik heb dus helemaal geen bar ervaring nog nooit 1 biertje getapt en deze mensen spelen het klaar om mij op een drukke understaffed vrijdag avond een trial te geven. Heel fijn, het zou dus ook maar voor 3 uurtjes wezen, maar om 1 uur liep ik eindelijk die bar uit!!! helemaal gestressed en chagerijnig. Ook niemand die me kon vertellen of ik nou aangenomen was ofzo, nee kom maandag maar terug. Dus ik maandag weer heen, oh ja uhm, de manager is er niet vandaag, kom morgen maar terug. Toen liep ik toevallig langs een restaurantje die een waitress zocht, ik naar binnen, praatje gemaakt met de jongen achter de koffie machine, hij zou van nou we zoeken eigenlijk iemand die langer kan blijven maar de manager zit daar, dus ik met de manager gepraat. En weer, we laten het morgen wel horen. Trage mensen hier hoor die aussies. Ook op zoek naar een ander onderkomen want waar ik nu verblijf "the wizard of oz" is veelste duur en helemaal met x mass tijd want dan gaat de prijs gewoon omhoog! zoek dus iets anders, hopelijk een shared flat of zoiets, veel goedkoper en meer prive, zit nu op een kamer met allemaal jongens!! haha. Heel gezellig. Bijna allemaal engels trouwens ook wel maf. Nou voor de rest niet veel te melden, heb dus niet veel gedaan behalve rondjes lopen, geld uitgeven, markten bezoeken, meer geld uitgeven. Saai.
Wil gewoon werken. Nou gegroet, rianne

  • 05 December 2006 - 10:01

    Riet:

    don"t worry,be happy.
    take a swim,lay in the sun and enjoy coogee beach

  • 05 December 2006 - 12:28

    Poortman-clan:

    wish we were there also

  • 05 December 2006 - 14:29

    Nicole:

    hee!nichtje sinterklaas was op skool suprise gekregen en gemaakt;) heele leuk suprise heb ik ga vanavond pakjes avond vieren veel plezier nog doeGg(K)

  • 05 December 2006 - 18:02

    Janneke:

    He Rianne,
    Het komt allemaal wel goed denk ik. Dat lukt jou wel. Maar wel tof zeg in de grote stad ook en nu lekker op coogee beach. Het weer ik ben toch wel een beetje jaloers. Hier op Wieringen waait en regent het. Echt herfst.
    Nou ik volg je Dikke kus
    Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 33065

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: