Back in sydney - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Back in sydney - Reisverslag uit Young, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Back in sydney

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

01 December 2006 | Australië, Young

hee iedereeen,
ff een snel berichtje. Ben weer terug in sydney. Er was bijna geen werk meer, nog een paar (80) bomen te plukken, wat maar 3 dagen werk is, en omgerekend niet echt het wachten waard, ze waren nog niet rijp en we zouden dus 5 dagen moeten wachten totdat we ze konden plukken. Ik vond het dus tijd om naar sydney te gaan. Ik kan niet echt 5 dagen lang niks doen veelste frustrerend. Aangekomen in sydney om 2 uur op woensdag middag, meteen naar Head Quarters van Activity gegaan om te kijken voor een baantje, voor het meeste hospitality werk heb je een Responsible Serving of Alcohol certificate nodig, Ik dus meteen maar een cursus geboekt en dat gister een hele lange saaie dag gedaan en uiteindelijk geslaagd, en vanochtend dus meteen op de bus richting Coogee beach gestapt, cv ingeleverd en vanavond bij een van de hotels een trial van 3 uur om te kijken hoe ik dronken mensen kan vertellen dat ik ze niet meer kan bedienen, wiehoe! haha. we zullen zien hoe het afloopt, verder is t erg warm en heel onpersoonlijk in de grote boze stad, funny enough, liep ik gister een van de schapenscheerders tegen het lijf, midden in sydney op de stoep naast hyde park, ik op weg naar starbucks (natuurlijk) en hij stapte net uit de taxi, hoe toevallig!!!
ik:"Graham!"
Hij:" Rianne!!"
allebei:"wat doe jij hier!!"
heel maf!

Verder vandaag naar de paddy's market geweest, goedkope markt in china town, echt geweldig, broek en zwarte schoenen gekocht die ik nodig heb voor vanavond, echt ik helemaal in m'n doen, lekker afdingen bij iedereen, schoenen waren $30, zij zo van ik geef ze je voor $27, ik zo uhm $25?? Oke verkocht! haha zelfde met de broek, $15 dollar voor een spijkerbroek. Ook fruit en groente en zelfs vis en vlees enzo hebben ze er veel goedkoper. Errug handig voor (skrale) backpackers zoals ik.
Nou ik laat t wel horen als ik een baan heb op Coogee beach, want dan moet ik weer verhuizen natuurlijk.
kuzzz
rianne

(p.s. het is hier zoo schoon!! geen spinnen enz enz.)

• 01 December 2006 - 12:30

Poortmannen:

leuk ,markten bezoeken ,afdingen,en ga zo maar door,hoop dat het hotel wat wordt,xxxxxx