Even snel - Reisverslag uit Ahmedabad, India van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Ahmedabad, India van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

Even snel

Door: Rian & Joeri

Blijf op de hoogte en volg Rianne

06 November 2010 | India, Ahmedabad

Hey iedereen,
even snel een berichtje om te vertellen dat we eerder uit jaisalmer zijn vertrokken.
Dit gebeurde allemaal zomaar plotseling!
We kwamen terug van Camel safari en gingen wat eten in een restaurant, daarvoor deden we een kopje koffie op een mooi dakteras, in het fort dat uitkeek op ons hotel.
Daar ontmoette we een stel, waar mee we aan de praat raakten en al gauw kwam het op, wat gaan jullie vanavond doen, want het is Diwali.
Diwali is het hindi nieuwjaar, dus vuurwerk enz.
Deze indiase man en italiaanse vrouw hadden nog een fles wijn, en wilde die graag met ons delen.
Vonden wij opzich wel een goed plan..goede italiaanse chianti sla je niet zomaar af.
En dus afgesproken in een restaurant en lekker gegeten en gedronken met z'n vieren.
Natuurlijk waren wij de gast in india en mochten we niet betalen...

Al gauw werd er ook besloten om wat vuurwerk te kopen voor diwali.
Daar naar gezocht na het eten, en al doende kwam het op het onderwerp dat we beide verder gingen naar Ahmedabad, en zei een auto hadden, of we ook dan mee wilden rijden...

En dus nu zitten we in het huis van Nirav en zijn moeder, wachten we op de bus die we net geregeld hebben met hun hulp, naar Goa.

Dus vannuit goa horen jullie weer meer, wat over ongeveer 2 dagen is :)
Happy Diwali!

• 07 November 2010 - 09:15

Poortmannen:

goedemorgen indiä vanuit koningsweg 89 een groet.Hopen dat alles goed gaat en in Goa nog veel plezier hebben. groetjes Nico jacqueline en sanne en ook van stef en riet die hier om de koffie zijn.

• 08 November 2010 - 10:09

Riet Is Weer Thuis:

dank voor jullie kaart,vanmorgen gearriveerd.

Goa is best uit de buurt .hoop dat de reis daarheen naar wens is geweest geen loslopende beesten etc op de weg