plan - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu plan - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Rianne Poortman - WaarBenJij.nu

plan

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rianne

05 Juni 2007 | Australië, Brisbane

goed, morgen dus alweer weg uit brisbane, ha ik ben echt geen stadsmens, of grote stadsmens, kleine steden zijn niet zo heel erg. Maar vandaag dus eerst (nadat ik om koffie was gegaan en nog eens goed had nagedacht over de plannen) een reis gepland. Ga morgen naar noosa en dan daar canoeen in een park en camperen daar in dat park, dan naar fraser island waar ik ook ga camperen en dan naar de whitsunday's waar ik ga zeilen wiehooe, en dan onderweg stap ik nog een paar keer uit de bus, totaan cairns. En dan ben ik wel zo ongeveer toe aan een nieuwe baan denk ik. Maar dit is dus ongeveer het plan voor de komende 3 weken! Heb er onwijs zin in, lekker vakantie houden, dingen doen, dingen zien!
NOu groetjes

  • 05 Juni 2007 - 08:06

    Riet:

    veel vakantieplezier ,and take care,dikke kuzz

  • 06 Juni 2007 - 07:11

    Dieuwertje:

    Veel plezier! Hoewel ik niet altijd reageer, lees ik wel alles hoor :-).
    Groetjes, Dieuw

  • 06 Juni 2007 - 07:55

    Adinda V:

    Heeel veel plezier!! En dat is het vast weer tijd voor nwe foto's, toch?? ;) :)

  • 15 Juni 2007 - 16:21

    Riet:

    fijn je ff gesproken te hebben,(net terug van fraser island,)hoop dat alles wat komt ook zo geslaagd is .
    foto"s hebben we nu wel verdiend denk,na al dat lange wachten.

  • 16 Juni 2007 - 02:35

    Rianne:

    jaja, heb niet echt tijd om foto's te laten ontwikkelen, morgen misschien hoor!
    kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lost...again

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 33032

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Juni 2014

New Zealand...again :)

14 Oktober 2010 - 16 November 2010

India

26 Oktober 2006 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: